Служба клиентской поддержки работает ежедневно с 9:00 до 18:00, заказы через корзину принимаются круглосуточно без выходных
0
Главная Список новостей ЯК ВІДОБРАЗИТИ ОДНОЧАСНО БІЗНЕС-СТРАТЕГІЮ І ЦІННОСТІ БРЕНДУ ЧЕРЕЗ ІМІДЖ ПРОДУКТУ?

ЯК ВІДОБРАЗИТИ ОДНОЧАСНО БІЗНЕС-СТРАТЕГІЮ І ЦІННОСТІ БРЕНДУ ЧЕРЕЗ ІМІДЖ ПРОДУКТУ?

11.10.2016

Нове пакування продукції Motul вже готове і доступне для замовлення! Сучасний і при тому аутентичний дизайн пакування мастильних матеріалів Motul демонструє унікальність продуктів, їх індивідуальність, неперевершеність і лишній раз нагадує про багатолітню історію компанії на ринку (Motul вже більше 160 років виготовляє легендарні мастильні матеріали). Концепт «Casted-Drilled-Filled» знайде своє відображення як в авто сегменті, так і в індустріальній лінії мастильних матеріалів.

На протязі довгих років в основі ДНК Motul – спорт і високі технології. Унікальність продукції Motul полягає в її легендарній історії, в якій одночасно переплітаються: перемоги на спортивних треках, найсучасніші розроблення в високотехнологічних лабораторіях, пристрасть до пошуку нових рішень і дух команди.

Motul з кожним роком стає все більш значущим гравцем на ринку мастильних матеріалів, стає серйозним конкурентом. Як наслідок поступового руху вперед, з’явлення нових ліній мастильних матеріалів преміум-класу, підписання нових партнерств, оновлення зовнішнього вигляду пакування продукції.

Зміни торкнулися зовнішнього вигляду бочок Motul і Motul Tech, а також коробок Motul, причому зміни носять кардинальний характер – від застарілого дизайну не залишилось і сліду!

Для розрізнення ліній Motul і Motul Tech були власно розроблені червоні і білі дизайни бочок (червоні – Motul, білі – індустріальна продукція).

Motul довірив розроблення проекту креативному італійському агентству “D-sign”: «Шляхом створеного дизайну ми хотіли підкреслити і підсилити комунікацію логотипу Motul, а також підсилити відмінності між лініями Motul і Motul Tech. Саме тому як на бочках, так і на коробках логотипу відведена головна роль. Іншу провідну роль в процесі індивідуалізації продукції грає текстове послання на пакуванні (унікальне рішення Motul), яке доносить основі цінності легендарного бренду – Автентичність, Пристрасть, Преміальність, Досвід, Братерство і Оригінальність».

Бренд Motul і люди, які обирають даний бренд, унікальні, тому імідж продукції повинен бути під стать.

Новий імідж бочок Motul доступний в двох розмірах – 208 і 60 літрів. При цьому бочки Motul Tech доступні тільки в розмірі 208 літрів. Коробки доступні в різних форматах, змінилось тільки пакування червоного кольору.