Служба клиентской поддержки работает ежедневно с 9:00 до 18:00, заказы через корзину принимаются круглосуточно без выходных
0
Главная Список новостей Ukrainian Drift Challenge - вдалий початок!

Ukrainian Drift Challenge - вдалий початок!

29.06.2015

Забиті трибуни та черги за квитками на вході, досвідчені пілоти і красиві дівчата, шум моторів і дим від спаленої гуми - це все Ukrainian Drift Challenge-2015! Майже два роки Макс Міллер і його команда мовчали, але цього літа вирішили бахнути! Не зважаючи на побоювання Макса, про які він говорив мені в інтерв'ю кілька тижнів тому, все у нього вийшло. Але пробачте, я трохи забігаю наперед. 

Організатори вирішили зробити все «по-дорослому», не пхати весь захід в один день, а розтягнути задоволення на обидва вихідних. У суботу гонщики тренувалися і намагалися зайняти високі місця у кваліфікації, а власне, самі перегони почалися вже сьогодні вдень. 

Привчений до того, що змагання з автоспорту починаються як мінімум з годинною затримкою, я не сильно хвилювався через своє запізнення. Але коли нарешті добрався до Чайки, то зрозумів що сильно помилявся. Життя тут вже кипіло. Перше, що впало у око це довжелезна черга в каси за квитками. Правда страждати довелося тільки тим, хто не потурбувався купити “ тікети ” заздалегідь. А завбачливі громадяни і представники ЗМІ (є все ж таки в професії журналіста приємні моменти), проходили без затримок. 

Той хто потрапляв за огорожу міг злегка розгубитися. Адже перше, що він бачив - це не автомобілі і трек, а ціле містечко з наметами, місцями для розваг, невеликою трасою для трак-рейсингу , ну і само собою, море дітей та дорослих, що розривалися між батьківськими обов'язками та бажанням подивитися на перегони. Швидко пройшовши через цей парк (хоча і було гостре бажання там затриматися), я потрапив в закриту зону для пілотів. Тут уже все нагадувало гоночне змагання: красиві машини, чудові дівчата в прекрасних, своєю легкістю, костюмах, журналістів та персонал, що бігали взад-вперед. До речі, пресі відвели цілий сектор, де можна було з комфортом спостерігати за перегонами. За що організаторам окрема подяка. Трибуни, на момент моєї появи, уже були забиті. Пізніше ведучий сказав, що на UDC присутні приблизно 4500 чоловік. Зовсім непогано, як для першого разу. 

Втім, я занадто захопився описом обстановки. А про головне, тобто про перегони, не сказав майже нічого. Головною фішкою стала нова система Double Illumination. Про цю новинку вже багато говорили, але для тих хто все-таки не в курсі, поясню. За результатами кваліфікації, кожен гонщик отримує суперника з протилежного кінця списку (перший ганяється з шістнадцятим, другий з п'ятнадцятим і т. д ). За результатами цих заїздів формуються дві вісімки - "верхня" і "нижня", в кожній з них теж визначається кращий. Але найцікавіше те, що гонщики можуть переміщатися з “верхньої” групи в “нижню” і навпаки. Іноді це призводило до плутанини, але драматизм і інтрига все компенсували. 

Офіційно змагання починалося о 12 годині дня, але до цього часу пілоти вже кілька годин нарізали кола по треку, а глядачі давно зайняли свої місця. Так що на годинник ніхто особливо не дивився. 

Близько другої дня, ведучий вирішив, що пора закінчувати з тренувальними колами і переходити до справи. Але глядачам довелося ще трошки потомитися. Адже організатори вирішили провести автопарад учасників, який і став церемонією відкриття UDC-2015. Шоу вийшло дуже красивим, адже кожен намагався показати себе в кращому вигляді.

Та прийшов час пілотам показати себе і на треку. З чим у деяких виникли складнощі . Ні, справа була не в нестачі майстерності, а швидше в поганій готовності машин. Зрозуміло, що це дрифт і без поломок тут не буває, але коли відразу 4 пілота йдуть перед виїздом на ремонт, то це вже занадто. На щастя, з усіма негараздами вдавалося впоратися. Але, наприклад, Олександр Косогов виграв два перших заїзди, не виходячи на трек. Просто тому, що суперники знімалися. Хоча це були лише перші "проби пера", далі гонщики розігрілися і проблем з машинами практично не виникало. 

Перша частина змагання - це розподіл участників по " вісімках ”. Все просто - хто переміг у першому заїзді, той відправляється наверх, хто програв - вниз. До кращих потрапили: Дмитро Іллюк , Олександр КосоговЮрій Дріфтовскій , Олексій Головня, Руслан Езеров , Микита Лук'янов, Віталій Геращенко і Дмитро Тесленко. Один з них і повинен був стати першим фіналістом. Але, ми не забуваємо, про систему Double Illumination. Так що будь-який з цих пілотів міг вилетіти в нижню частину. А потім так само повернутися назад. Незабаро ми дізналися ім'я першого фіналіста. Ним став Дмитро Іллюк на своєму стильному автомобілі з написом "Monster energy". У фінальному заїзді він здолав Віталія Геращенко на прокачаному Газ-24. 

Його суперник по фіналу повинен був визначитися в «нижній вісімці». Схема була абсолютно ідентичною. Перемагаєш - проходиш в 1/2, потім у фінал і нарешті ганяєшся за право потрапити у вирішальний заїзд за титул чемпіона UDC. Другим фіналістом став Олексій Головня на Nissan RPS 13. До речі, цей пілот вилетів з "верхньої" групи у "нижню", але зумів піднятися, виборовши перемогу у всіх! Погодьтеся, інтригує. 

За правилами, Дімі Іллюку , як представнику групи сильних було достатньо перемогти лише один раз, Олексію ж були потрібні дві перемоги. І перший заїзд фіналу залишився за ним, що тільки загострило пристрасті. Розклад був простий, як п'ять копійок - переможець заїзду отримує звання чемпіона. Але як тільки гонщики почали проходити дистанцію - трапилася неприємність. "Nissan" Головні зіткнувся з машиною Іллюка , вилетівши з траси в центральне коло. Пілотові дали час на ремонт, але зробити було нічого не можна. Як сказав ведучий, автомобіль залишився, по суті, без підвіски. Здавалося, що перемога вже нікуди не дінеться від Дмитра , але суддівське журі, в особі Макса Міллера, Дениса Марселя Трусова і німця Стефана Крауца вирішило по-іншому. Переможцем став потерпілий Олексій Головня! Кінцівка вийшла красивою: драматична розв'язка, тумба переможців, машини, спалахи камер і обливання шампанським. 

Прислів'я про перший млинець - виявилося не актуальним. Хороша організація, класна гонка , чудовий трек. До того ж, у Міллера і його команди є цілий рік, щоб розібрати помилки, набратися досвіду в інших країнах і зробити UDC-2016 ще більш крутим. 

Коментар Макс Міллер, головний організатор змагань:

Макс, вітаю з класним заходом. Напевно тебе цим питанням всі дістануть, але не поставити його я не можу. Задоволений тим як все пройшло сьогодні? Очікування виправдалися?

Ні. Не зовсім. Засмучений через підготовку багатьох українських пілотів, які не підготували машини до сезону. Не тільки до UDC, а й взагалі. Вони ламаються, виглядають сирими. Щось не так. Я не кажу, що хтось такий поганий, що не підготувався. Мабуть вони просто не розраховували, що буде так багато дріфту на цьому заході.

По ходу змагання ти намагався «розжовувати» правила всій публіці. Немає страху, що народ скаже: «Якось це занадто складно, не хочемо ходити на UDC»?

Та ні. Ти знаєш, за всі ці роки я зрозумів, що публіці все одно. Їй потрібен дріфт, в будь-якому вигляді і з будь-якою сіткою. Чим більше тим краще.

Тобто нові правила скоріше для пілотів?

Саме так. По цій сітці вони можуть їздити більше, збільшувати майстерність, зустрічатися з тими суперниками, яким вони програли до цього чи навпаки виграли. Ця система більш справедлива. Той хто програв через якусь дрібу помилку може знову залізти наверх. Як це було сьогодні.

Так, драматичності сьогодні вистачало. Під час нашої останньої розмови, ти сказав, що на цьому змаганні ви хочете розробити концепт на майбутнє. Досягли мети?

У нас це вийшло. Адже концепт залежав не тільки від дріфту, але і від інфраструктури. Там де сьогодні можна було робити все: і дітям, і дорослим, і багатим, і бідним. Була представлена різна продукція, послуги. Глядачі у нас теж були різні, з багатьох міст. VIP сьогодні був фешенебельний з класним сервісом. Хороші партнери, відмінна гонка. З цього всього ми по трохи складемо концепт і реально зробимо якісний UDC в наступному році.

Стефан Крауц, суддя змагань:

На твій погляд, нові правила, за якими сьогодні проходили перегони - корисні? Відповідають сучасним стандартам? Або над ними ще варто попрацювати?

Знаєш, Double illumination корисний, коли у тебе не дуже багато учасників. Інтерес в тому, що переможені у першому заїзді отримують шанс у другому. Для мене це добре, тому що гонки стають цікавішими. У стандартній сітці, ті хто показав кращий час у кваліфікації сходяться з тими, хто показав гірший і все. Це занадто передбачувано. Ми радилися з багатьма пілотами і більшість захотіли спробувати. На такий дрифт дивитися набагато приємніше ніж на звичайний.

Я думаю, що ти побував на багатьох європейських перегонах. Порадь, в чому нам ще треба додати, щоб досягти рівня, наприклад, німецьких змагань?

Якщо чесно, то в Німеччині змагання з дрифту не надто популярні, якщо порівнювати з інтересом до Формули 1, GT або мотоспорту. А в Україні є дуже багато талановитих пілотів. Наприклад, сьогоднішній переможець Олексій Головня чи Дмитро Іллюк. До того ж у вас вистачає класних автомобілів. Так що це скоріше ми повинні вчитися в українців. Мені дуже сподобалося це змагання, те як Макс і його люди все тут організували. Я дуже класно провів сьогодні час.

Як враження від нашої країни в цілому?

Українці, і взагалі люди зі Східної Європи, дуже доброзичливі. Я бував у багатьох країнах. Наприклад, німці дуже серйозні, взагаллі вистачає похмурих людей. Так що я вважаю, що Західній Європі є чому повчитися у Східної, а особливо в України! 

Відео фінального заїзду:


Текст Олександр Подобрій
Фото Анна Затолокіна